Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/dastre/domains/dastresi.com/public_html/index.php on line 1
معرفی بهترین مچ بند های هوشمند
پروفایل
معرفی بهترین مچ بند های هوشمند

در این مقاله در وب سایت دسترسی به معرفی و بررسی برترین و بهترین مچ بند های هوشمند بازار خواهیم پرداخت.

hosein ramezannia 8 بهمن 1401 369 بازدید

در عصر امروز همراه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری، گجت‌ها و وسایل بسیار پیشرفته‌ای به بازار معرفی شده‌اند که توانسته‌اند تا حد مشخصی در زندگی انسان‌ها تحولی ایجاد کنند. یکی از وسایلی که امروزه در بازار عرضه شده است و توانسته است در مدت کمی محبوبیت زیادی را به دست آورد، مچ بند های هوشمند می‌باشند. مچ بند های هوشمند مانند دیگر گجت‌ها و وسایل هوشمندی که در بازار عرضه می‌شوند، انواع مختلفی دارند و توسط برند‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. در ادامه این مقاله در وب سایت دسترسی قصد داریم به معرفی بهترین مچ بند های هوشمند بپردازیم.

بهترین مچ بند‌های هوشمند

گرچه تکنولوژی از اول حضور خود توانسته است راحتی زیادی را برای بشر فراهم کند و بسیاری از تحرکات آن‌ها را کم کند اما مچ بند هوشمند تکنولوژی است که برای آنالیز فعالیت‌ها و تحرکات بدن تولید و عرضه شد. مهم‌ترین قابلیت‌هایی که بهترین مچ بند های هوشمند دارا می‌باشند، اندازه‌گیری میزان قدم‌هایی طی شده افراد، میزان مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و... را می‌باشد. همچنین مچ بند های هوشمند می‌توانند خون انسان را بررسی کنند و نسبت به بیماری‌ها به افراد هشدار دهند.

البته علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، این مچ بند‌ها یا دستبند های هوشمند امکان اتصال به موبایل‌های هوشمند را دارا می‌باشند و می‌توانند نوتفیکیشن‌های موبایل را به افراد نشان دهند. لازم به ذکر است بسیاری از افراد مچ بند های هوشمند را با ساعت های هوشمند یکی می‌دانند که لازم به ذکر است این دو با یکدیگر تفاوت‌های متفاوتی دارند که در ادامه به ذکر تفاوت آن‌ها نیز خواهیم پرداخت.

در بازار حال حاضر فروش مچ بند و دستبند‌های هوشمند در دنیا، انواع مختلفی از این مچ بند‌ها وجود دارند که توسط شرکت‌های مختلف با طراحی‌های مختلف و ویژگی‌های متفاوت تولید شده‌اند که در ادامه همین بخش از مقاله به معرفی بهترین مچ بند های هوشمند بازار خواهیم پرداخت.

مچ بند هوشمند آنر - BAND 6

یکی از برترین مچ بند های هوشمند معرفی شده در بازار متعلق به شرکت آنر می‌باشد. هوشمند آنر مدل BAND 6 گرچه یک مچ بند یا دستبند است اما شباهت بسیاری به ساعت‌های هوشمند دارد. این مچ بند از لحاظ کیفیتی بسیار قابل قبول می‌باشد و از طراحی زیبایی برخوردار است.  این مچ بند دارای نمایشگری ۱. ۴۷ اینچی می‌باشد و دارای حسگر سنجش اکسیژن خون می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این مچ بند می‌توان به دارا بودن سیستم سنجش ضربان قلب به صورت تمام روز، بررسی و آنالیز ۱۰ ورزش خاص، باتری قدرتمند با ماندگاری بالا و امکان سفارشی‌سازی پوسته خود می‌باشد. لازم به ذکر است که بدانید این ساعت از زبان فارسی نیز به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

آنالیز مقدار خواب و بررسی سطح استرس از دیگر ویژگی‌های مچ بند هوشمند آنر بند ۶ می‌باشد. لازم به ذکر است این مچ بند طبق اعلام شرکت Honor تنها به یک ساعت برای شارژ شدن نیازمند است.

مچ بند هوشمند سامسونگ - Gear Fit 2 Pro

برند سامسونگ از دیگر برند‌های تولید‌کننده وسایل هوشمند و موبایل‌های بسیار قدرتمند و هوشمند می‌باشد که البته نیاز به معرفی خاصی ندارد. هوشمند نیز توانسته است با ارائه مچ بند هوشمند Gear Fit 2 Pro در بازار این دستبند‌ها خودی نشان دهد.

این مچ بند از بهترین مچ بند های هوشمند می‌باشد که توانایی ردیاب تناسب اندام و همچنین تحرکات بدن را به خوبی دارا می‌باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های این مچ بند، زیبایی ظاهری آن می‌باشد و از نمایشگر خمیده‌ای نیز برخوردار می‌باشد.

نمایشگر مچ بند هوشمند Gear Fit 2 Pro 1.5 اینچ دارد و می تواند محتواهای بصری را با کیفیت 432 در 216 پیکسل به خوبی نمایش دهد. مقاومت در برابر آن و ردیابی ورزش‌های آبی چون شنا از دیگر مزایا خرید مچ بند هوشمند سامسونگ می‌باشد. این مچ بند می‌تواند با استفاده از بلوتوث به دیگر دستگاه‌های هوشمند متصل شود و فعالیت خود را شروع کند.

این ساعت این امکان را به خریداران و کاربران خود می‌دهد که بتوانند وظایف روزانه خود را تنظیم نمایند و اعلان هشدار نیز دریافت کنند. در آخر لازم است بدانید این ساعت ۴ گیگابایت فضا دارد و ۵۱۲ گیگابایت رم می‌باشد.

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5

در بازار تکنولوژی عصر حاضر، نام شیائومی را در سراسر این بازار می‌توان یافت. شیائومی توانسته است با نوآوری‌های جدیدی که به بازار آورده است محصولات خود را به خوبی در میان کابران محبوب سازد. یکی دیگر از محصولات شرکت شیائومی مچ بند های هوشمند آن است که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشند.

مچ بند هوشمند شیائومی Band 5 یکی از معروف‌ترین مچ بند های تولید شده این شرکت محسوب می‌شود. این مچ بند دارای صفحه نمایشی به اندازه ۱.۱ اینچ می‌باشد و نمایشگر آن کاملاً به صورت لمسی می‌باشد. همچنین این نمایشگر از قابلیت ضد خش برخوردار می‌باشد. بند این مچ بند زیبا از متریالی با جنس TPU ساخته شده است و به طور کلی طراحی ساده‌ای دارا می‌باشد.

مقاومت مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi band ۵ در برابر آب از دیگر ویژگی‌های این مچ بند محسوب می‌شود که به خریداران اجازه می‌دهد از آن در زیر دوش یا ورزش‌های آبی استفاده کنند بدون آنکه به آن آسیبی‌زده شود.

علاوه بر ویژگی‌هایی که این مچ بند برای ردیابی تحرکات بدن و همچنین آنالیز وضعیت سلامتی بدن دارا می‌باشد، قابلیت نمایش نوتفیکیشن‌های موبایل را بعد از اتصال به گوشی هوشمند دارا می‌باشد. همچنین قابلیت پیش‌بینی آب و هوای منطقه ثبت شده در مچ بند، از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

مچ بند هوشمند هوآوی - Band 6 FRA-B19

یکی دیگر از بهترین مچ بند های هوشمند بازار، متعلق به شرکت هوآوی مدل Band 6 FRA-B19 می‌باشد. این مچ بند از طراحی بسیار زیبایی بهره برده است و توسط شرکت هوآوی در چهار رنگ مختلف تولید شده است. اندازه نمایشگر این مچ بند دارای ابعاد 43*25.4*11.45 می‌باشد و تنها 18 گرم وزن دارد. به دلیل دارا بودن وزن کم این مچ بند هوشمند، می‌توان بدون کمترین اذیتی آن را به صورت ۲۴ ساعته در دست قرار دارد. وجود متریال جنس پلی کربنات باعث شده است این مچ بند از استحکام و ماندگاری خوب و قابل قبولی برخوردار باشد.

از دیگر ویژگی‌های این مچ بند، می‌توان به مقاومت آن در عمق ۵۰ متری آسیب اشاره نمود و افراد می‌توانند در ورزش‌های آبی مانند شنا بدون دغدغه آسیب‌رسانی به آن، از آن استفاده کنند. استفاده از فناوری آمولد در نمایشگر این مچ بند از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود که می تواند محتواهای بصری را با کیفیت 368*194 پیکس به کاربران نمایش دهد. نمایشگر این مچ بند وضوح نمایش بسیار بالایی دارد و از 16 میلیون طیف رنگی پشتیبانی می‌کند.

این مچ بند که در لیست بهترین مچ بند های هوشمند به خوبی خودنمایی می‌کند امکان پیش‌بینی آب و هوا و آنالیز وضعیت قلب و بدن را در اختیار دارد. بررسی سلامت و وضعیت تناسب اندام افراد از دیگر ویژگی‌هایی است که این مچ بند از آن بهره‌مند می‌باشد.

مچ بند هوشمند شیائومی - Mi Band 7 Global Version

یکی دیگر از بهترین مچ بند های هوشمند بازار، مدل Mi Band ۷ می‌باشد که متعلق به شرکت شیائومی می‌باشد. این مچ بند ظاهری بسیار زیبا و اسپرت دارد و می‌تواند هم در دست آقایان و در دست بانوان نیز بسیار زیبا به نظر آید. سایت مدل Mi Band ۷ از متریال بسیار با کیفیتی ساخته شده است و از همین رو دارای مقاومت و ماندگاری بالا در برابر ضربه‌های فیزیکی می‌باشد.

بند این ساعت نیز از جنس سیلیکون ساخته است و علاوه بر نرمی از وزن بسیار کمی برخوردار است که اجازه نمی‌دهد دست افراد هنگام قرار گیری مچ بند بر روی آن احساس سنگینی داشته باشد.

نمایشگر این مچ بند دارای ابعاد 1.62 اینچی می باشد و از فناوری آمولد نیز پتشیبانی می‌کند تا بتواند با بالاترین کیفیت ممکن انواع محتوا‌ها را با کیفیت 490*192 به نمایش بگذارد. در آخر لازم به ذکر است این مچ بند قابلیت نمایش نوتفیکیشن ها و اعلان های موبایل متصل شده به خود را دارا می‌باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله در وب سایت دسترسی سعی کردیم به معرفی کاملی از مچ بند های هوشمند و معرفی بهترین مچ بندهای هوشمند موجود در بازار بپردازیم. در بازار دستبند یا مچ بند‌های هوشمند انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که توسط کمپانی‌ها و برند‌های مختلفی تولید می‌شوند و از نظر دارا بودن ویژگی‌ها، با یکدیگر متفاوت هستند. در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین مچ بند های هوشمند پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

امیدواریم که از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید.

ثبت دیدگاه